Masaż rehabilitacyjny

Masaż klasyczny

Masaż klasyczny całkowity jest to masaż poszczególnych części ciała: pleców, pośladków, nóg, stóp, brzucha i rąk. Powoduje rozluźnienie wszystkich mięśni, jednocześnie poprawiając krążenie krwi w naszym organizmie, dzięki czemu następuje szybsza eliminacja toksyn. Skóra staje się jędrna, a samopoczucie lepsze.

Masaż klasyczny częściowy jest to masaż poszczególnych odcinków ciała np. kręgosłupa, kkd, kkg. Likwiduje bóle kręgosłupa, napięcie mięśniowe, bóle głowy, rwę kulszową, barkową, inne nerwobóle.

Wskazania:

• stany po złamaniach kości, stany pourazowe
  • stłuczenia, skręcenia
  • stany pooperacyjne
  • choroby reumatyczne i zwyrodnieniowe
  • zespół bólowy ścięgna Achillesa
  • wady wrodzone oraz zaburzenia rozwoju narządu ruchu
  • wady postawy i stany wywołane przeciążeniem mięśni oraz stawów
  • porażenia i niedowłady
  • nerwobóle
  • kręcz szyi

Masaż membranowy

Urządzenie do masażu membranowego jest wielofunkcyjnym urządzeniem o szerokim spektrum zastosowań. Urządzenie służy do wykonywania suchego hydromasażu. Woda wydobywając się z dysz uderza w elastyczną membranę, na której leży użytkownik. 12 dysz znajdujących się w AQUAI  podzielonych jest  na 6 stref masujących. Regulowana jest także temperatura wody, aby zapewnić komfort podczas zabiegu.

Masaż wykonany za pomocą uderzenia AQUAI poprawia krążenie krwi zwiększając transport tlenu do tkanek. Zwiększa się poziom endorfin odpowiedzialnych za tolerancję bólu. Działanie ciepłej wody w połączeniu z mechanicznym oddziaływaniem na tkanki, wpływa na organizm rozluźniająco, obniża poziom stresu, zwiększa ruchomość stawów pacjenta.